Top Punk Rock и Hardcore групи от 80-те

Въпреки, че първата вълна на пънк рок е строго феномен от 70-те години, формите със сигурност са се провалили през 80-те, предимно на западния бряг на Америка, където десетки групи създавали по-концентрирана, бърза и агресивна форма на пънк, наречена хардкор . Много групи използваха пънк като вдъхновение да създадат свои собствени уникални пост-пънк смеси, но тези 10 художника най-добре и най-вярно вдигнаха пънк рок флаг и го държаха на високо за ново поколение.

01 от 10

Тази солидна, вечно надеждна LA punk банда може да е получила по-късен старт от предшествениците си (през 1980 г.), но повече от 30 години по-късно групата продължава да се занимава с шофиране, ядосан и политически пънк рок с най-добрите от тях. Вероятно една от най-последователните и дълготрайни банди на групата, Bad Religion за по-голямата част от своето съществуване е водена от мощните вокали на Грег Грефин заедно с китара и съучредителя и композитор Брет Гуревиц. През 80-те години групата остава силно независима както в търговските, така и в артистичните направления, дори пускайки албум, който се вписва в хард рок на 70-те, 1983-а в Into the Unknown . Също така групата работи като жизненоважна връзка между първата вълна на пънка и възраждането на пънка от 90-те години.

02 от 10

Малко пънк или хардкор групи оставиха по-различен белег по поп културата на 80-те години от чудесно мрачния мъртвец Кендис в Сан Франциско, който прегърна революционна, равнопоставеност и противоречия от името му до изтощителната му смърт. Водещият певец и текстописец Джело Биафра отдавна е култова фигура на огромно влияние, пречупвайки всички слоеве на американската авторитета и културната стагнация чрез неговия блестящ остроумие. Но оригиналната банда е музикално чудо, с участието на запалителната китара на East Bay Ray и прекрасната комбинация от стил на сърф музика с абразивен, но все пак анимейски пънк. В много отношения Мъртвият Кенеди изобретил и усъвършенствал хардкор, а музиката продължава да резонира, докато неспокойни времена продължават.

03 от 10

Друг семпъл, чисто хардкор облекло излезе на Източното крайбрежие по същото време като Dead Kennedys и макар и много по-кратко, малката заплаха може просто да бъде най-независимата рок група от всички. Водени от често синонизираните, извикани вокали на Иън Маккей, групата изстрелва остра звукова атака, но може би е най-известна с въвеждането на чистата и трезва философия на Straight Edge, която остава валидна днес сред редица пънк и алтернативни рок фенове , Отвъд това обаче бандата защитава изкуството на всяка цена срещу често циничните изисквания на търговията, като отказва да изключи феновете, които обикновено се възприемат като непълнолетни от концертите си, и поддържайки упоритите рекордни цени чрез етикета на MacKaye Dischord Records.

04 от 10

Служейки като изключително уникална и жизненоважна връзка между хеви метъла и хардкор пънк, тази група в Ню Джърси включваше ужасни текстове и страшен, уплашителен фронтмен с тръби, които да се сравняват с Glenn Danzig. Най-ранното въплъщение на групата може да се е разпаднало до 1983 г., но музикалните фенове през 80-те години продължават да откриват легендата за групата. Само с няколко записа в печат, дума за групата дойде до голяма степен чрез силата на чистата репутация и от уста на уста. В крайна сметка, хардкорът на бандата може да бъде груб и кален, но вокалите на Danzig и силното усещане за мелодия наистина усъвършенстват песни като "Last Caress", "Attitude" и "Where Eagles Dare" до хард рок химни за вековете.

05 от 10

Тази голяма пънк група, друг рядък представител на жанра, който демонстрира сравнително дълго време, се превърна в основна сила през 80-те. Издигайки се от раздробяването на първото въплъщение на американските пънк легенди "Черно знаме", неприятната и агресивна хардкор на Circle Jerks се появи по-често от своя предшественик - подход, който говори много за безграничната енергия на фронтмена Кийт Морис. Разбира се, певицата стана първият вокалист на оригиналния черен флаг, когато тази група беше далеч по-чист пример за хардкор пънк. В крайна сметка Circle Jerks се впива в забавен твърд рок, точно като Черно знаме, но звукът на бившия е винаги по-ясен.

06 от 10

Друга пънк група в Южна Калифорния, която демонстрира дръзко експериментиране, без да прави компромиси с нейния звук (най-малкото докато групата се разболя и безсрамно готви косата в края на 80-те години след големи промени в персонала), TSOL започна с някакви Goth rock тонове. И все пак, сърцето на атаката, водена от водещия певец и фронтмен Джак Гришам, постига квинтесенция, когато става въпрос за необходимите елементи на великия пънк рок. Тоест, звукът на групата през първата половина на 80-те години винаги флиртуваше с опасност и заплаха, от уникално натискане на китарите към единствения пънк кронинг на Гришам. Подобно на ориентираните в Orange County духове Вандалите , TSOL никога не са били едни и същи след заминаването на първоначалния си вокал.

07 от 10

Отвъд категоричния гаден край на групата (особено показан с известна хомофобия), това е една от най-оригиналните групи на хардкора. Със сатиричен огън, който по принцип се прилагаше толкова често към себе си, както и към външните сили, креативните ръководители на групата - "Метъл" Майк Сондърс и Грег Търнър, създадоха абсолютно някои от най-добрите атакуващи, но нюансирани пънк рок от 80-те. "Старият ми човек е Fatso" и "I'm a Pig" имат много по-голяма интелигентност, отколкото самите хора, за които са се доверили, особено доказано от способността на групата да насочва гнева си във всички посоки почти наведнъж, особено навътре.

08 от 10

MDC

Албуми на корицата на изображението С любезното съдействие на Boner Records

Тази по-малко известна, но чудесно представителна хардкор банда издигнала на ново ниво изкуството на твоето лице, мускулести поднесени музикални провокации. С звук, по-близък до бруталното нападение на Агностик фронт, отколкото други по-типични пънк групи, вокалистът Дейв Диктор и Ко, насочил и успял да напише някои от най-ценните икони и символи на американската култура, от блясъка на Джон Уейн Беше нацистка "на едно от многото си револвиращи имена (милиони мъртви полицаи), произлизащи от неговия акроним. Музиката на бандата в крайна сметка е някак си меко и пулверизирала, като насочва вниманието към прожекторите и осъжда различните форми на съответствие при всеки възможен завой.

09 от 10

Там, където конфронтационните тактики на Angry Samoans и MDC често се измъкваха от някакво глупаво или интелектуално отдалечество, експлозиите на умело нареченото "Страх" съвпаднаха с първичното име на групата и представляваха онова, което изглеждаше като истинска заплаха. Сигурно водещият певец Лий Винг се занимаваше със строг, но лош кораб по отношение на сценичните постижения, тъй като насилието стана реалност в шоутата на групата, колкото и да се случваше само като предложение. Но в крайна сметка музиката на Феър излезе далеч отвъд концентрирания гняв на "Аз не ме интересува за теб", за да пробия непрестанно интересна основа на брилянтно странни песни като "Ню Йорк е добре, ако харесваш саксофони". доста съвпадение.

10 от 10

Това е първоначално хардкор група, която отлежава през 80-те, преди да се превърне в един от най-успешните алтернативни рок актове от началото на 90-те. Разчупен от уникално нискочестотните вокали на фронтмена Майк Нес, както и от неговата фиксирана фигура Джони Кейс, Social D илюстрира и разшири възможностите на пънк рока. И когато Нес излезе от зависимостта от хероин, за да направлява групата в следващото десетилетие, той добави оцеляването към вътрешния лексикон на жанра.